En önskan

Jag hoppas att ni har upptäckt Karins Konstgrepp. Förutom att hon är fantastiskt rolig, klok och kreativ har hon även en webbshop där hon säljer en massa fina saker. I webbshopen finns det en sak som jag önskar mig alldeles väldigt mycket, nämligen det här halsbandet:

Halsband_KK

Jag har länge tänkt att om jag får lagom med pengar över någon månad ska jag köpa ett till mig själv, men det har liksom inte blivit så. Så om någon vid något tillfälle skulle tänka att ”den där Helena, hon förtjänar minsann något fint som gör henne glad”, så är det halsbandet ett bombsäkert tips. Jag liksom bara slänger ut det så här helt kravlöst.

Om min sambo läser den här bloggen? Det skulle väl kunna hända att han gör det.

Om Helena

Jag bor i en liten stad i Mellansverige med min sambo och vår lilla tiger, född 2010. Jag skriver om funderingar om livet, medveten barnuppfostran, feminism och antirasism, och ibland blir det en del bakning också.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En önskan

  1. Anelan skriver:

    Åh! Jag har suktat efter det halsbandet i flera månader; så himla snyggt! Har all förståelse för att du skriver ut din önskan här och hoppas på det bästa, önskar dig all lycka till och uppmanar de som vet vem du är att köpa ett halsband till dig 🙂

    • Helena skriver:

      Ja, visst är det snyggt! Jag hoppas att någon förbarmar sig över mig så att jag kan få ett sådant. Och jag hoppas detsamma för dig 🙂

  2. Ping: Plötsligt händer det | Ett tigerliv

Kommentera

