Månadens klädesplagg är givetvis…

Länge hade svaret på frågan om vilket som är månadens klädesplagg varit givet, nämligen höstjackan. Den har varit det enda rätta valet när man ska gå ut, eftersom det har varit riktigt höstväder hela månaden. Men så dök en bubblare upp! Häromdagen var jag på jakt efter en reflexväst och snubblade då över ett par tights som bara skrek ”köp mig!”, så jag gjorde det. För mig är det ett väldigt ovanligt avbrott från mitt standardsvarta, men jag kunde inte låta bli att köpa dem eftersom de kan lysa upp vilken höstgråtråkig dag som helst och de gör det lite extra roligt att ge sig ut och springa. Därför är månadens klädesplagg dessa:

IMG_4027.JPG

 

Det här är en del i Onekligens lista med bloggrubriker för november, alla rubriker finns här.

Om Helena

Jag bor i en liten stad i Mellansverige med min sambo och vår lilla tiger, född 2010. Jag skriver om funderingar om livet, medveten barnuppfostran, feminism och antirasism, och ibland blir det en del bakning också.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

