The Stenis has landed!

Som jag skrev för några dagar sedan lyckades jag lösa Calles helgutmaning som var ett väldigt litet men väldigt svårt korsord. Idag kom äntligen belöningen, mitt alldeles egna vykort med en ung Ingemar Stenmark!

20140514-202005.jpg
Sweeet!! Tack så mycket Calle för det finfina priset! Min hjärna tackar dig även för det tuffa träningspasset.

Om Helena

Jag bor i en liten stad i Mellansverige med min sambo och vår lilla tiger, född 2010. Jag skriver om funderingar om livet, medveten barnuppfostran, feminism och antirasism, och ibland blir det en del bakning också.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till The Stenis has landed!

  1. Calle skriver:

    Vassego!
    Det var kul, tror jag gör om det vid tillfälle! 🙂

Kommentera

