Festival-pepp

På fredag ska vi på festival och lyssna på musik tills öronen blöder (typ). Jag misstänker att vi inte direkt kommer att vara yngst där, men vi kan väl få känna oss lite fräcka för en dag i alla fall? Lite mer rock’n’roll, lite mindre småbarnsförälder, liksom. Jag har börjat ladda redan, så den här veckan blir fylld med lite (mycket) av nedanstående för att komma i rätt stämning.

Tyvärr blir det ingen Magnus Betnér, eftersom han kör samtidigt som Stone Sour. Men det är ju aldrig fel med ett klipp ändå.

Om Helena

Jag bor i en liten stad i Mellansverige med min sambo och vår lilla tiger, född 2010. Jag skriver om funderingar om livet, medveten barnuppfostran, feminism och antirasism, och ibland blir det en del bakning också.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

